EFSANE SEZONLAR GÜNCELİ

Merhaba sevgili Elz Fansub takipçileri, ben çevirmen Sblitzdark56 bu sefer güncel yazsını ben yazıyorum.

Bu güncelimiz 900-930 bölümler arasıdır böylelikle bir sezonu daha kapatıp diğer sezona da bir adım atmış oluyoruz. Bana sorarsanız eğer güzel bölümleri olan güzel bir günceldi size biraz güncelden bahsedeyim…

Müfettiş Megüre bizim Moriden yardım istiyor acaba ne ile ilgili?

Conan kaçırılıyor acaba nasıl kurtulacak?

Müthiş Dedektif Suzuki Sonoko  bir olaya şahit oluyor bunu çözebilecek mi?

Shinichi’ye benzeyen biri mi?! Acaba buna Ran nasıl tepki gösterecek?

Ran fazla mutlu görünüyor. Acaba kimle buluşacak?

Conansız bir dava mı? Peki, Dedektif Çocuklar bu davayı çözebilecek mi?

Bir okul gezisi bir saniye o Shinichi mi?

Ve daha niceleri!!! Hepsini güncelimizi izleyerek öğrenebilirsiniz.

----                                         ---                                                                  ---

Evet, sevgili takipçilerimiz bir sezonun daha sonuna vardık ve bir sezona daha adım atmış olduk.

Böylelikle 28. Sezon bitiyor ve 29. Sezona girmiş oluyoruz.

Bu güncelin gelmesinde büyük emeği olan ve aynı zamanda güncel yazısını yazan Sblitzdark56 nickli arkadaşımıza sonsuz teşekkürler.

Gene çeviride beni yalnız bırakmayan “ZackHaron ve Mr. Zaa” nickli arkadaşlarıma ve Encode – Upload “Ftb_01”e sonsuz teşekkürler….

Hepiniz iyi ki varsınız.

Evet, sevgili takipçiler….

Şimdilik bizden bu kadar. Yeni güncellerde ve Conan’ın en güncel olduğu günleri görmek dileği ile hepinize iyi seyirler…

Not: Diğer güncelimiz 9. Senemize özel bir güncel olacaktır.

 

                                                                                                           MaTRiX_23 / Sblitzdark56

                                                                                                      Elzsubs.blogspot.com / Discord Elz FaN