UZUN BİR ARADAN SONRA GELEN EFSANE GÜNCEL

 

Herkese merhaba! Bu güncel yazısını bu sefer ben (çevirmeniniz Mr. Zaa) yazıyorum.

Güzel bir güncelle karşınızdayız. Filmleri spoiler yememek için sonraya saklayanlar için 855. bölüm sonrasında 21. Dedektif Conan filmi olan The Crimson Love Letter filmini izleyebilirsiniz.

Bu vesileyle Conan 2017 yılında!

Şimdi güncelde neler var biraz da ona bakalım…

Ramen Uğruna Ölmek bölümü size tanıdık geldi mi? Evet, aynı dükkânda bir dava daha vuku buluyor. Sera’nın yanındaki gizemli kişi kim, bu sefer öğrenebilecek miyiz?

Conan ve Heiji’nin etrafını bir zombi sürüsü çevrelemiş durumda. Bu durumda ne yapacaklar?

Heiji ve Kazuha arasındaki aşk itirafı acaba bu defa sonuçlanacak mı?

Devriye arabalı Yumi’mizin aşk hayatı ne durumda?

Peki ya Chiba’da son durumlar ne? Galiba sıkı bir diyete girmiş. Yeni haliyle bütün kızların kalbini çalıyor.

Bu güncelde biraz eskiye gidiyoruz ve küçük Shinichi ve Ran’ın hikâyesini izleyeceğiz. “Sakura Sınıfı’ndan Hatıralar” içinizi ısıtacak bölümler olacak.

Bu güncelimiz ilişkiler arası çok bereketli bir güncel olacak. J

Fazla uzatmadan sizi güncelle baş başa bırakıyorum ve elbette ki bu güncelde emeği geçen arkadaşlarıma da çok teşekkür ediyorum. 

Güncel Yazı: Mr. Zaa

Evet sevgili takipçilerimiz, Conan’ın bu günceli 26. Sezon olan 818 ile 856 arası olacaktır.

Çeviride emeği geçen çevirmen arkadaşlarım Mr. Zaa, Sblitzdark56 ve Akai nickli çevirmen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyor sizlerin de bir teşekkürü çok görmeyeceğinizi umut ediyorum.

Gene Kodlama ve Yüklemede Ftb_01’ sonsuz teşekkür ediyor sizlere iyi seyirler diliyorum.

Not: Kindaichi Shounen No Jikenbo serimizde 56 ile 67 arası bölümler sitemize yüklenmiştir.

ELzsubs.blogspot.com / MaTRiX_23 & Mr. Zaa