Merhaba değerli takipçilerimiz… Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyiz. Bu güncelimiz 801-823 (25 ve 26. sezon)arası olacaktır. Güncelin sizlere ulaşmasında emeği geçen başta Mr. Zaa ve Akai olmak üzere Encode ve Upload’da FTb_01’e teşekkür ederim. Umarım sizlerde bizleri yalnız koymaz ve bir teşekkürü çok görmezsiniz.

Güncelimize gelince… Vallaha yalan yok beni 1-2 bölüm dışında saran bölüm olmadı beni açıkçası ama gene de siz değerli takipçilerimize bölümleri yetiştirmek için çevirdik. Bu arada Dedektif Conan artık 2016 yılına adım attı…. Bugüne kadar gelip emek veren tüm çevirmenlere de bu vesileyle kendi adıma teşekkür ediyor, Conan’ı güncele attığımız günleri de görmek dileği ile diyerek yazımı tamamlıyorum. Sizlere iyi seyirler millet… Ben MaTRiX_23, daha nice güncelleri ve asıl günceli bir gün görmek dileği ile…